صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چیزی بگویید که آراممان کند

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

 دوستان را به دیدن این کلیپ دعوت میکنم.


چیزی بگویید که آراممان کند:

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
فاطمه ***

نظرات  (۴)

۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۴۰ رفاقت به سبک شهید
سلام فاطمه جان ممنونم از پست زیبا
آقا جانم مولا جانم
گوشم به دهان شماست زیرا که گوش شما به دهان حجه ابن الحسن است
پاسخ:
سلام عزیزم
فقط باید صبور باشیم و با بصیرت.
باید حواسمون باشه و همون طوری که گفتی گوش به دهان رهبر باشیم.
ان شاءالله عاقبت بخیر باشی و باشیم.
خواستم مثل شما بنویسم و بنویسم و نوشتم و نوشتم.
دیدم هیچ جور آروم نمیگیرم تا اینکه این کلیپ رو دیدم.
نوشته ها رو پاک کردم و این کلیپ رو گذاشتم
خرمشهرها در پیش است...
فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان را خدمت شما تبریک عرض میکنم

سلام
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
برشما هم مبارک باشه.
طاعات قبول
در اوج مظلومیت 
و در اوج اقتــــــــــدار :)
پاسخ:
دقیقا!
سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی