صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عید غدیر مبارک

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین.


عید بزرگ ولایت بر همه مبارک.


خدایا ازت ممنونم که امسال هم اجازه دادی زنده باشم و این عید بزرگ رو درک کنم.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
فاطمه ***

نظرات  (۵)

عیدتون مبارک...
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۵ عــ ـاکـ ـف ...
 
 الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین
والائمة المعصومین علیهم السلام...


عیدتون مبارک :)
پاسخ:
عید شما هم مبارک
عیدت مبارک بانو
پاسخ:
ممنون.
بر شما هم خجسته و مبارک.
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۵ د‌ل‌باخته ..
عید شما هم مبارک
در دعایشان باشید ان شاءلله
۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۶ شهید ابراهیم هادی
سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن!


ak313.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی