صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عروسی مبارک

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ق.ظ

بشم الله الرحمن الرحیم


سلام خانم جانم.سلام آقا جان.

عروسیتون مبارک.


خوش به حالتون که در عین مشکلات زیادی که براتون تراشیدن و آخر دست هم راضی نشدن و رضایت رو در به شهادت رساندنتون دیدن،با اینکه زندگی مشترکتون خیلی کوتاه بود،ولی خداییش دو نفری خوشبخت ترین زن و شوهر دنیا بودید دیگه.


کاش همه مون یه کمی یاد میگرفتیم.

اول از همه هم خودم...


هوای جوونای ما رو هم داشته باشید.حتی اگه خودشون هوای خودشون رو نداشته باشن!

گناه دارن خوووو...


من که چشمهام کوره و نمیتونم ببینم توی عرش چه خبره.

ولی گمونم حسابی فرشته ها شلوغ کردن و جشن گرفتن.


من خیلی خوشحالم.براتون امشب صد تا صلوات برای هدیه سالگرد عروسیتون میفرستم.

دستم رد نکنید و ازم قبولش کنید.

یواشکی منو هم دعا کنید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
فاطمه ***

نظرات  (۳)

عیدتو مبارک
پاسخ:
ممنون
برای شما هم خجسته و مبارک باشه.
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۱ ســـــر باز
چه تبریک خودمونی ای :)


پاسخ:
سلام بر جناب همکار

بله...
از روی دوست داشتن بود.
خودشون ببخشند جسارت منو.
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و هوای ما رو داشته باشید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی