صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

امید به مهربانی خدا

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


یک روزایی کلا ناامیدی و فکر میکنی همه چیز از دستت رفت.

درست در اوج ناامیدی،خدا از جایی که اصلا گمان نمیبری،لطف بزرگی در حقت میکنه.

برای من امروز از همچین روزهایی.

چی میتونم بگم جز اینکه خدایا شکرت.

و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۵
فاطمه ***

نظرات  (۱)

ولی من همه چیو باختم :((
فقط یه چیز دارم الان ... که اونم میدونم باز خدا نمیذاره....

پاسخ:
ای باباااااا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی