صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

روزهای شلوغ پلوغ

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


ان شاءالله از دوشنبه میخوام شروع کنم به روزه گرفتن.

امسال خیلی بدهکاری دارم.گرما باعث شد بیشتر روزها رو بیمار باشم.

دقیقا ۱۶ روز نگرفتم.


خونه جدیدی خریدیم که رفتم تمیز کردم و به امید خدا از فردا کم کم و ریز ریز وسایل میبرم توش تا ان شاءالله آخر هفته وسایل درشت رو ماشین بگیرم و ببرم.

امیدوارم این خونه منشاء خیر و برکت باشه برای من و خانوادم.

فقط یک چیزی هست که یه کمی میزنه توی ذوق که خونه جدید آپارتمانه.

خدا کنه که توش راحت باشیم.

حقوق این ماه رو هم هنوز ندادن.

هعییییی...

نظرات  (۲)

۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۱ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
سلامـ وبت حسِ خوبی داره،واسه اینکه پُر از کمله ی شکر از خداست(:
این یعنی تو فوق العاده ای
موفق بآشی
یآعلی
پاسخ:
سلام به شما

واقعا حس خوبی داره؟
خب خدا رو شکر
متشکرم.
یا علی
سلام 
ان شاءالله قبول باشن :)
دعا کنید برای ما هم ....
مبارک باشه منزل :)
پاسخ:
سلام

ان شاءالله عاقبت به خیر باشید.
متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی