صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

صبر و بصر

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.فستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

صلوات دلنشین

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


اللَّهُمَ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعلِها وَ بَنیها وَ سرِّ المُستَودِعِ فِیها بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک


نمیدونم این صلوات چی داره که من این قدر دوستش دارم.

هر چی هست آرامش عجیبی بعد از خوندنش دارم.


قرار بود از دوشنبه روزه بگیرم ولی امروز فهمیدم فردا دحوالارضه.

از فردا روزه هام رو شروع میکنم.

روزه این روز یکی از آن چهار روزی است که در تمام سال ممتاز است.

فقط من روزه قضا دارم این روزه برام روزه مستحبی محسوب نخواهد شد.امیدوارم از ثوابش اندکی بهره ببرم.

التماس دعا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
فاطمه ***

نظرات  (۳)

اما خانم جواب من رو ندادن :(
یادتونه نیت و نذر کردم ... ولی آخرشم نشد ؟! :((
پاسخ:
حتما خیر و صلاحی در کار بوده.
مگه همیشه باید جواب بدن؟
گاهی باید به اعمال خودمون نگاه کنیم و ببینیم خودمون چه کردیم.
گاهی اعمال خودمون مانع از استجابت میشه.
من خودم بارها توجه کردم و فهمیدم به واسطه گناهی استجابت دعام به تاخیر افتاده.
گاهی هم امتحان الهیه و برای بالا بردن ظرف وجودی انسانه که هر چی ما بخوایم رو مستجاب نکنه.
اینم که جای تقدیر و تشکر از خدا داره.خیلی هم باید از خدا ممنون بود.
گاهی هم شاید به خیر و صلاح ما نیست و اصرار نباید کرد.
من نمونه ش رو مثال زده بودم در زندگی خودم.
اصرار بیخودی من باعث شد برای تا آخر عمر گرفتار باشم!
ظاهر قضیه این بود که همه چیز درست شده.فکر میکردم تا آخر عمرم خوشبخت ترین زن دنیام.
اما چی شد؟
تمام احساس خوشبختیم فقط چند ساعت بود.
الان هر چیزی برام رقم بزنه،از خدای خوبم متشکرم و سپاسگزار.
چون میدونم بهترین ها رو برای من میخواد و من خودم با عقل ناقصم نمیتونم بهترین ها رو نصیب خودم کنم.
پس میسپارم به دست خودش.
فقط گاهی برای داشتن بهترینها باید و باید صبور بود.
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۲ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
سلام
این صلوات عشقِ منه(:
محشره(:
حضرت زهرا"سلام الله علیها"بی نهآیت دوستش داااارمـــــــ(:ـــ
صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا
یآعلی مدد
پاسخ:
سلام
چه خوب:)
خیلی ...
در سایه الطاف حضرت فاطمه زهرا باشید ان شاءالله...
یا علی...
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۳ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
http://rozhayman94.blog.ir/page/%D8%B5%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D8%B5%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7-%D8%B3

این لینک سربزن(:

این صلوات هم حفظ کن واقعاً عآلیه
پاسخ:
سلام
چشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی